پروانه ای به شوق تو....مطلب ارسالی ازgharib2358
 
کلبه ی شاعران کلاسیک
نقد و بررسی اشعار کلاسیک و نیمایی
 
 

 پروانه ای به شوق تو وا کرده بال ها

ای عشق ای جواب تمام سوال ها

تفسیر حرف های قشنگ تو روشن است

در ته نشین قهوه ی فنجان فال ها

با دیدن تو گونه ی من سرخ می شود

با شرم می رسند مگر سیب کال ها ؟

عکس تو را میان دلم قاب می کنم

ای ان یکاد عشق تو دفع زوال ها

این خط که زیر چشم سیاهت کشیده اند

سر مشق تازه ای ست برای غزال ها

با بودن تو خاطره ها زنده می شود

ای یادگار عمر من از بطن سال ها

شاعر احسان اکابری

 


نظرات شما عزیزان:

لیلا ناصری
ساعت12:15---20 شهريور 1390
درود
من در مقام نقد اشعار نیستم
خود نیازمند نقد هستم

اما من موفق نشدم شعرو کامل بخونم چون قسمتهای ابتدایی شعر زیر قالب قرار گرفته بود
شاید به خاطر سایزش باشه
امیدوارم این مشکل بر طرف بشه


اکابری
ساعت0:09---20 شهريور 1390
سلام
ممنونم
انشالله دوستان دیگه هم در این وبلاگ حضور پیدا کنند


رسول سعادت نیا
ساعت16:37---19 شهريور 1390
درود به جناب اکابری
غزل زیبای شما را خواندم و استفاده بردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : 18 / 6 / 1390برچسب:, :: 9:54 PM :: توسط :

درباره وبلاگ
در پی سوز دل خویش دوانیم هنوز
آخرین مطالب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 66957
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 118
تعداد آنلاین : 1

========================================== ========================================